تبلیغات در اینترنتclose
خبرهایی از انتشار بازی Gears of War: Ultimate Edition برای pc

خبرهایی از انتشار بازی Gears of War: Ultimate Edition برای pc

خبرهایی از انتشار بازی Gears of War: Ultimate Edition برای pc

خبرهایی از انتشار بازی Gears of War: Ultimate Edition برای pc


زمان جاری : پنجشنبه 30 دی 1395 - 7:57 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



وقت بازی
ارسال پاسخ
تعداد بازدید 507
نویسنده پیام
salaravr آفلاین


ارسال‌ها : 47
عضویت: 14 /4 /1394
محل زندگی: بجنورد
سن: 20

تشکر شده : 1
خبرهایی از انتشار بازی Gears of War: Ultimate Edition برای pc

در یکی از مصاحبه‌های اخیر Digital Foundry (یکی از زیر مجموعه‌های وبسایت eurogamer) با آقای Cam McRae از استودیو The Coalition، ایشان اطلاعات جالبی را در مورد نسخه PC عنوان Gears of War: Ultimate Edition به اشتراک گذاشتند. برای جزئیات بیشتر در این رابطه، با گیمفا همراه باشید.اول از همه، آقای Cam McRae تایید کردند که نسخه PC بازی قفل فریم ریت ندارد و شما می توانید با فریم بی‌نهایت به تجربه بازی بپردازید. در کنار این موضوع، بازی دارای حالت benchmark بوده و از دو تکنولوژی MSAA و FXAA پشتیبانی می کند.
وی در مورد نسخه PC بازی می گوید:
ما تلاش بسیاری را برای تبدیل نسخه Windows 10 بازی به یک نمایش با وضوح تصویر ۴K کردیم. بافت‌ها و جغرافیای محیط بازی مجددا با دید ۴K طراحی شدند تا جلوه های بصری بازی به خوبی بتواند نیازهای دارندگان یک سخت افزار high-end را پوشش دهند. ما قصد محدود کردن فریم‌ ریت این عنوان را نداریم و بازی را به همراه ابزار benchmark منتشر خواهیم کرد. در بحث anti-aliasing نیز بازی از دو تکنولوژی MSAA و FXAA پیشتیبانی خواهد کرد.
در ادامه آقای Cam McRae از مزیت های جدیدترین API کمپانی مایکروسافت یعنی DirectX 12 می گوید:
ما همچنان در حال بهینه سازی بازی هستیم. DirectX 12 به ما کمک فراوانی در ضمینه کنترل میزان بارگذاری CPU کرد و ما توانستیم از فشاری که به درایورها تحمیل می‌شد، بکاهیم. هدف اصلی ما موازی سازی سیستم رندرینگ بازی بود که موجب برتری CPU های چند هسته‌ای شد. ایجاد خطوط فرمان و منابع D3D تمرکز اصلی این قسمت بودند. همچنین ما تا حد امکان در حال بهینه سازی UE4 هستیم که از این موارد می توان به بهینه سازی سیستم خط‌ لوله و سیستم ذخیره حالت اشیاء، اشاره کرد. در بخش GPU نیز ما SSAO را تبدیل کردیم تا بتوانیم از تکنولوژی async compute استفاده کنیم. این تبدیل در مورد دیگر ویژگی‌ها مانند MSAA نیز صدق می کند.

پنجشنبه 26 شهریور 1394 - 01:25
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

وقت بازی